cufarulnaturii.ro

 

Cel mai important lucru pe care ni-l dorim sa-l realizam anul acesta este informarea cetatenilor asupra importantei magazinelor de cartier pentru economia locala si dezvoltarea armonioasa a orasului.

  1. Care au fost proiectele Dvs cele mai importante în anul 2016?

PublicitateArthrelix

Unul dintre proiectele cele mai importante in care ne-am implicat a fost Cardul Comunitatii , cel mai amplu program ieșean de sprijinire a economiei locale prin participare civică prin care noi, alaturi de alti 10 antreprenori ieseni, ofeream reduceri clientilor si donam in numele lor pentru proiecte de dezvoltare locala.

Astfel am contribuit la crearea primului fond local din donatiile antreprenorilor, prin care se vor finanta proiecte de infrumusetare a zonelor publice iesene.

Anul 2016 a fost unul cu realizari frumoase, am adus iesenii mai aproape de noi si ne-am extins numarul de magazine alimentare din reteaua La Bacanie la 14 parteneri.

In paralel, am demarat construirea unei platforme on-line (aplicatia La Bacanie ), prin care toate magazinele partenere vor putea comunica.

Pe aplicatie vor fi toti furnizorii care isi vor putea lista produsele iar magazinele din reteaua La Bacanie vor putea face comenzi direct la ei.

Si cel mai important lucru care se va intampla esta ca TOTI PRODUCATORII LOCALI din Iasi precum si din comunele din jurul Iasului isi vor putea vinde produsele in magazinele noastre, adica: producatori legume fruce, lactate, preparate din carne, etc.

Anul 2016 a fost unul cu realizari frumoase, am adus iesenii mai aproape de noi si ne-am extins numarul de magazine alimentare din reteaua La Bacanie la 14 parteneri.

2. Ce planuri personale și previziuni aveți pentru anul 2017?

Pentru 2017 ne dorim extinderea numarului de magazine partenere la cel putin 100, avand in vedere ca Iasul mai are in jur de 700 de magazine alimentare de cartier, ceea ce mi se pare o cifra foarte realizabila.

Cel mai important lucru pe care ni-l dorim sa-l realizam anul acesta este informarea cetatenilor de importanta magazinelor de cartier pentru economia locala si dezvoltarea armonioasa a orasului.

Noi, “La Bacanie’’, le propunem iesenilor să caute sa cumpere macar o parte din strictul necesar și de la magazinele alimentare de la colțul blocului. Astfel vor putea fi mai moderati in ce priveste consumul, luand doar ce au nevoie și în plus vor susține astfel economia locală.

Politicile și marketingul supermarketului sunt îndreptate spre a dermina consumatorul să cumpere mai mult și ce nu au neaparat nevoie.

Din acest motiv asistam astazi la diferențe majore, între state care aruncă cantități enorme de alimente deoarece cumpără mai mult decât au nevoie și cele care suferă de foame.

Prin urmare ne-am propus sa oferim iesenilor o varianta mai apropiata si mai avantajoasa in ce priveste cumparaturile promovand si sprijinind totodata producatorii locali.

Am inceput discutiile pentru a avea marca noastra proprie de produse lactate (lapte, iaurt, cascaval, unt, smantana) marca La Bacanie, cu un furnizor local. Acum lucram la partea de eticheta ceea ce ne va aduce un plus de imagine si astfel clientul ne va identifica mai usor.

Si un alt lucru important pe care dorim sa-l realizam, este un depozit unde producatorii vor putea livra produsele. Preturile vor fi de producator pentru a reusi astfel sa vindem si noi la preturi avantajoase.

3. Cum vedeți evoluția Iașului în 2017. Ce schimbări vă doriți pentru orașul Dvs?

Ne dorim ca in acest nou an Iasul sa prospere, sa devina un oras mai frumos, unde iesenii inteleg rolul magazinelor de cartier si cauta sa le sprijine.

Speram sa nu se mai deschida noi supermarketuri si sa fie o implicare mai mare din partea autoritatilor locale pentru sprijinirea micilor antreprenori.

Schimbarea majora pe care ne dorim sa o realizam este de a aduce iesenii alaturi de noi, deoarece avem si noi nevoie de sprijinul lor si ei de aportul nostru.

Ne dorim sa conştientizăm comunitatea locală de importanţa noastră şi de contribuția pe care noi o aducem economiei locale: locuri de munca, taxe si impozite care merg la bugetul local, s.a.

Incurajam astfel ca iesenii sa aiba in vedere limitarea cumparaturilor din retelele de supermarketuri, deoarece mare parte din profitul se externalizeaza in țările lor şi astfel banii noștri pleacă toți din Iaşi. Solutia este de a cumpara macar o parte din produsele necesare de la magazinele locale.

Doar asa vom putea deveni mai puternici si vom face fata marilor magazine. Şi pentru asta pentru noi ne luam responsabilitatea de a oferi clientilor o varietate mai mare de produse, sprijin pentru producatorii locale si preţuri avatajoase.

4. Mesaj pentru ieșeni la început de an.

Dragi ieseni aveti in vedere ca atunci când cumparati de la un magazin local, nu ajutati directorul unei multi-naționale să-și cumpere o a treia casă de vacanță.
Ajutați de fapt o fetiță să meargă la cursuri de dans, un băiețel să practice fotbal, iar pe părinți să pună mâncare pe masă.

CUMPĂRĂ LOCAL. Iubeste Iasul!

 

libris.ro

LĂSAȚI UN MESAJ