Apetitul românilor pentru comenzile online de mâncare a crescut considerabil în ultimii ani. Potrivit  foodpanda.ro numărul comenzilor s-a dublat în luna iunie faţă de începutul anului

O bicicletă, o geantă roz, galbenă sau portocalie și un băiat sau o fată care pedalează de zor să ajungă la comandă. Îi vezi peste tot prin trafic cum se strecoară printre mașini cu geanta pătrată și colorată plină de mâncare.  Cam așa arată, mai nou, cei care livrează ieșenilor mancare sau produse de orice fel.

Apetitul românilor pentru comenzile online de mâncare a crescut considerabil în ultimii ani. Potrivit  foodpanda.ro numărul comenzilor s-a dublat în luna iunie faţă de începutul anului.

În primele trei luni ale anului 2019, numărul restaurantelor noi listate pe platformă a crescut în medie cu peste 132%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018

În primele trei luni ale anului 2019, numărul restaurantelor noi listate pe platformă a crescut în medie cu peste 132%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018. În plus, numai în luna iunie, numărul restaurantelor este cu aproape 50% mai mare faţă de începutul anului.

“În prima parte a anului, ne-am focusat pe extinderea operaţiunilor în patru noi oraşe din ţară şi pe consolidarea poziţiei în acestea, ceea ce a dus şi la creşterea numărului de restaurante noi listate pe platformă. Piaţa de food ordering evoluează exponential, numărul comenzilor fiind dublu în luna iunie faţă de începutul anului”, declară Radu BĂLĂCEANU, Country Manager foodpanda România, ciat în comunicat.

Cele mai comandate preparate pe platforma foodpanda în primul semestru al anului 2019 au fost preponderent din bucătăria internaţională. În topul preferinţei românilor, primele cinci locuri sunt ocupate de burgeri, ciorba de văcuţă, pizza, pacheţelele de primăvară şi plăcinta de vişine.

Potrivit datelor centralizate de companie, pe primul loc în topul oraşelor cu cele mai multe comenzi în primul semestru al anului se află Bucureştiul, urmat de Cluj-Napoca şi Timişoara.

În ceea ce priveşte modalităţile de plată preferate de clienţii foodpanda în prima parte a anului, 77% dintre aceştia au ales să plătească cash, iar restul de 23% au achitat comenzile online. Pe parcursul primelor şase luni ale anului 2019, în medie aprox. 75% dintre comenzi au fost plasate online, în creştere cu 12 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

După extinderea rapidă din Bucuresti, Cluj si Timisoara, în 2014, Iașul a fost al patrulea oraș în care foodpanda, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania a ajuns, având mare succes mai ales în rândul tinerilor.

HelloHungry, a fost achiziţionat de Takeaway.com pentru 10,5 milioane de euro în 2018

Grupul Delivery Hero din Germania şi-a consolidat poziţia pe piaţa din România prin cumpărarea platformei locale de comenzi online de mâncare hipMenu, achiziţia venind la un an şi jumătate după ce gigantul german a cumpărat la finalul lui 2016 platforma Foodpanda, activă şi pe plan local. Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, însă aceasta este cel mai probabil de ordinul milioanelor de euro, în condiţiile în care al treilea jucător de pe piaţă – HelloHungry, care deţinea platformele Oliviera.ro şi HelloHungry.bg, a fost achiziţionat de Takeaway.com pentru 10,5 milioane de euro la începutul acestui an.

GLOVERII de pe strazile din Iași

Glovo livrează orice în momentul de față în Iași. Glovo folosește curieri proprii, care se numesc gloveri, și care sunt plătiți printr-un comision pentru fiecare cursă. Gloverii folosesc, de obicei, biciclete sau scutere și pot fi identificați prin gențile galbene.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În aplicație există câteva categorii predefinite de unde utilizatorii pot alege în funcție de ce își doresc să comande: Mâncare, Cumpărături, Cadouri sau Supermarket, categoria prin care îți poți face cumpărăturile pentru acasă în câteva minute.

LĂSAȚI UN MESAJ