Vrei RECLAMA TA aici?

Primăria Municipiului Iași a realizat un mini-ghid turistic de promovare, intitulat „Vacanța la Iași”

Calitatea prezentării este mult sub nivelul așteptărilor. Asta în condițiile în care Primăria are un departament special dedicat promovării obiectivelor turistice.

Scopul mini-ghidului este acela de a veni in intampinarea turiștilor care viziteaza Iașul în perioada verii, dar și pentru ieșenii aflați acasă care doresc sa isi petreaca timpul intr-un mod cat mai placut.

Materialul este împărțit în șase categorii (Muzee, Lăcașuri de cult, Biblioteci, Parcuri și grădini, Teatre și cinematografe și Baze de agrement).

Publicația este electronică, în format pdf, este gratuită și este postată pe site-ul Primăriei, de unde poate fi descărcată de oricine este interesat.

Cum se prezintă Clujul?

Un spot de prezentare a evoluției fulminante pe care Clujul o înregistrază face furori pe internet

Materialul video a fost postat chiar de către primarul Clujului, Emil BOC. Desigur, Primarul Clujului are preocupări serioase și o viziune clară asupra modului în care orașul pe care îl păstorește trebuie să evolueze.

Filmul de prezentare a Clujului – clujbusiness.ro

Noul video de prezentare a ClujuluiPrimăria Cluj-Napoca a lansat noul film de prezentare a Clujului, alături de noua versiune a platformei www.clujbusiness.roMai multe informații despre această platformă, în comunicatul de mai jos. #ClujJoi, 23 iunie 2016 este data de la care e accesibilă publicului noua platformă www.clujbusiness.ro – dedicată tuturor entităților de business care doresc să obțină sau să promoveze informații oficiale, validate cu privire la mediul de afaceri din municipiul Cluj-Napoca, zona metropolitană a acestuia și chiar din regiunea de nord-vest.Acestă platformă, realizată integral în limba engleză (urmând ca ea să fie în viitor tradusă și în alte limbi de circulație internațională) este o dezvoltare organică a site-ului cu același nume creat de către Biroul de Relații Externe și Investitori, din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca încă din anul 2011.Încercând să răspundă cerințelor pieței actuale, această dezvoltare a venit ca o implementare firească a ceea ce Primăria municipiului Cluj-Napoca își propune să facă și anume să creeze, în timp real, o relație de comunicare și de încredere cu mediul de afaceri precum și cu mediul diplomatic și instituțional din țară, dar și din afara granițelor acesteia.Platforma găzduiește, alături de noul film de prezentare al municipiului nostru, mai multe secțiuni create special pentru a încuraja mediul de afaceri să participe activ la actualizarea informațiilor relevante pentru acest domeniu – de la calendarul evenimentelor locale în special legate de business (dar nu numai, ci și al acelor evenimente care au devenit deja un brand de Cluj, generând în sine business) la informații despre mediul de business din Cluj, o arhivă virtuală de testimoniale ale unor oameni din sfera diplomatică, instituțională sau de afaceri care încearcă să răspundă, în viziune proprie, întrebării – De ce Clujul/Why Cluj?Mai mult, la secțiunea Market Overview ne dorim ca în timp, să putem realiza, prin implicarea directă a publicului nostru, o colecție de studii de specialitate, care să transmită în timp real informații și know-how relevant despre diverse arii de activitate, studii care ne pot ajuta să înțelegem în ce direcție se dezvoltă orașul, care sunt oportunitățile dar și provocările de care trebuie să ținem cont. “Probabil că cea mai importantă secțiune a platformei o reprezintă secțiunea numită Business Profiles, un ghid al firmelor clujene, o secțiune care acum, la lansare este abia la început și unde asteptăm toți agenții economici interesați să ni se alăture – doar prin informațiile trimise de ei putem avea o imagine modernă, actualizată și utilă misiunii noastre – aceea de a ajuta oamenii de afaceri să se cunoască, să economisească timp, să simtă că fac parte din marea familie a Clujului” a explicat primarul Emil Boc. „Dacă în anul 2011, la crearea site-ului inițial www.clujbusiness.ro compania Betfair Romania a venit în sprijinul Biroului de Relații Externe și Investori, rămânând alături de acesta pe tot parcursul acestor ani, la realizarea actualei platforme s-au alăturat mai multe firme clujene, membre ale Clusterului ARIES Transilvania, respectiv Fortech, Imprezzio Global și Comknow. Tuturor le aducem cele mai sincere mulțumiri precum și întreaga noastră apreciere pentru implementarea acestui exercițiu de comunicare, desfășurat pe parcursul a cinci luni” a completat șeful Biroului de Relații Externe și Investitori din cadrul Primăriei, Emilia Botezan. Noul film de prezentare a fost realizat de către regizorul clujean Laviniu Lazar, cel care a realizat și primul film de business în perioada 2011-2012. Sustenabilitatea proiectului poate fi remarcată și prin implicarea, din nou, a celor mai mari companii de consultanță din lume, prezente la Cluj-Napoca, „The Big 4”, respectiv Ernst&Young – EY Romania Careers, Deloitte Romania, KPMG Romania și PwC Romania, cooperarea dintre acestea fiind o premieră în lume – nicăieri în altă țară, aceste companii multinaționale nu au realizat consecutiv împreună un astfel de proiect.#VisitCluj #ClujBusiness #ClujNapoca #Transylvania #Transilvania #Romania

Posted by Emil Boc on Donnerstag, 23. Juni 2016

 

VIDEO | Domnule Chirica, va ajunge Iașul în mandatul Dvs la o asemenea anvergură?

Vrei RECLAMA TA aici?

LĂSAȚI UN MESAJ